Monday 15 April 2013

MY DREAM START NOW!

assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera.

ap khabar sume???!!!
Hari nie, ak nak cerita pasal STS english pertama ak dengan akak tercinta..

STS nie telah membuka mata kami bahawa seronoknya, jadi keluarga Herbalife kerana dpt bertemu rmai orang luar negara juga..

dan dekat sini juga, aku ingat Herbalife nie, hanya orang biasa nak kuruskan atau naikkan berat badan, tetapi, Herbalife untuk semua.

Penceramah Khas untuk STS kali ni adalah CRAIG JONES
. Beliau merupakan pengguna dan pengedar Herbalife selama 20Tahun!! WOW!!! Beliau merupakan President Team  yang menaja Quienee (Chairman Club Hong Kong).. Alhamdulillah seronok dengar ceramah beliau mengenai kisah Hidup beliau yang telah dibuang kerja sebanyak 2kali dan menceburi bidang perniagaan ketika berusia 36-38 tahun tetapi gagal..
Craig Jones bersama Isteri tercinta.

Beliau pergi ke STS kerana ad seorang Hamba Allah ini menjemput dia ke STS di Hong Kong dan dia ingin mengubah hidupnya. Pada permulaannya, beliau hanya menjadi product lover hanya meminum F1 Shake(dalam gambar). Beliau merasakan badannya sangat bertenaga pada hari ke-3 dan rasa lebih sihat pada hari ke-7..
F1 Shake! Yummy!!

Selepas itu, Craig di jemput untuk menghadiri ke Extravaganza di Spain pada tahun 16th Mac 1993. Beliau pergi seorang diri dengan meminjam duit ayahnya dari UK. (owh lupe, Craig Jones merupakan orang UK)hehehehe... Perjalanannya bermula di Extravaganza, disana beliau mempelajari kenapa Herbalife ingin menolong ribuan orang menjadi sihat, oleh itu, misi Herbalife kini berada di Malaysia. Saya salah seorang daripada pembawa Misi ini..

Habis sahaja STS, saya terus berlari kepadanya, lalu bercakap dengan Mr. Craig Jones (tibai je English). 
Gelap gila aku!!!

Lalu Mr. Craig berkata kepada ku "DON'T SCARED TO DREAM BIG! DREAM IT, AND GO FOR IT!"
Selepas itu, aku tersentuh dan minat kebenaran kepadanya untuk memeluknya dan berkata kepadanya dalam English. " Sir, InsyaAllah this is my first hug n InsyaAllah oneday i'll hug you on the stage in front of audience." Mr. Craig kate " Be President Team First!"
Shadunye..!!!!
InsyaAllah, my Goal Help More people in this world to be Health with Herbalife Nutrition and be President Team!


My Next Goal To Be Supervisor!!!!
Love you All!!!



No comments:

Post a Comment